stycznia 20, 2022

Sesja taneczne

 



SKĄD TAKI POMYSŁ?


Przeglądając swoje portfolio, poczułam, że brakuje w nim trochę "świeżości". Wpadłam  na pomysł zorganizowania sesji tanecznej. Chciałam stworzyć coś w zupełni innym stylu niż zwykle, więc zorganizowałam sesję TFP. 

Fotografowanie ruchu nie jest takie proste jak może się wydawać. Wszystkie elementy sesji muszą być dopięte na ostatni guzik. Taniec to momenty pełne wdzięku i właśnie to chciałam oddać w swoich fotografiach. 




Przez pewien czas inspirowałam się zdjęciami i filmikami z kulis z sesji tanecznych. Podziwiałam jakie piękne kadry można stworzyć! Aż w końcu skontaktowałam się ze znajomą, której pasją jest taniec jazzowy i balet. Długo nie musiałam czekać na odpowiedź. I takim sposobem przed moim obiektywem stanęła piękna Natalia! 

Sesję wykonałyśmy w Tychach na Paprocanach. Urokliwe miejsce, które kryje wiele magicznych zakamarków. W dzień sesji było piękne światło. To ciekawe miejsce, zapewniło nam swobodę pracy.


Jeżeli taniec to Twoja pasja, zapraszam Cie na sesję zdjęciową! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Patrycja Senczek Fotografia , Blogger