maja 31, 2022

Fotoksiążka Saal Digital

 


Recenzja Fotoksiążki Professional Line od Saal Digital 

Do stworzenia swojego portfolio w postaci fotosiążki zabierałam się od długiego czasu.
Dzięki firmie Saal Digital, miałam okazje przetestować jeden z ich produktów, jest to jak wcześniej już wspomniałam fotoksiążka. Cały proces kontaktowania się przebiegał bardzo sprawnie za pomocą e-maila. 


Jak się za to zabrać? Nic trudnego! 
  • Aby ułatwić proces tworzenia projektu, na stronie internetowej Saal Digital mamy możliwość pobrania dedykowanego programu. Posiada on dużą ilość opcji, dzięki którym zaprojektujemy swoją idealną fotoksiążkę. 
  • Sall Digital daje również możliwość tworzenia projektów w swoim ulubionym programie graficznym. Na stronie znajdziemy moduł, przez który można wgrać złożone strony według zaleceń producenta. 
Ja do zrobienia swojego projektu użyłam programu ze strony. Wszystko poszło sprawnie i bez żadnych komplikacji. Nadszedł więc czas oczekiwania... z niecierpliwością wyglądałam kuriera przez okno... choć dokładnie wiedziałam kiedy książka będzie w  moim posiadaniu, ponieważ na bieżąco otrzymywałam maile z informacjami!

Moje wrażenie!?
Otwieram paczkę i widzę... piękną fotoksiążkę z nowoczesną, niepowtarzalną okładką (wybrałam szkło akrylowe + ekoskóra). Zagłębiam się dalej... w środku książka równie zachwyca. Zdjęcia w super jakości, pięknej kolorystyce. Matowe strony dodają elegancji. Wykonanie na bardzo wysokim poziomie, dbałość o szczegóły. 

Spójrzcie tylko, jak pieknię wygląda




 Jestem szczęśliwa, że stałam się posiadaczką tak pięknie wykonanej fotoksiążki. Takiego produktu nie można się powstydzić. Z największą przyjemnością będę pokazywać swoje portfolio! 

Czy cena może okazać się przeszkodą? 
Myślę, że nie! Każdy znajdzie coś dla Siebie!
Na stronie Saal Digital znajdziemy produkty z różnych kategorii cenowych. Dodatkowo pojawiają się również kody rabatowe. W moim przypadku, na pewno nie jest to ostatnia fotoksiążka zaprojektowana na ich stronie. 
#saaldigital 

Zajrzyj również na stronę na facebooku, tam krótki filmik z fotoksiążką ⇒⇒ @patrycjasenczekfotografia







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Patrycja Senczek Fotografia , Blogger